17 april 2oo9

Knepig dag idag men väl värd <3

Eh.. jag råka nyss komma på att det visst var idag som vi hade vernissage på pinnen..ehe. Men jag skyller allt på att en viss lärare har fuckat hela min vardag genom att säga att något är fel på va satan jag än gör och att jag måste komplettera allt! Men hoppsan det var någon som istället var och tränade till 17.00 och sedan gick hem och käkade god mat. Så det kan bli! Aja jag orkar inte riktigt gråta över mjölk jag inte ens spillt ut eftersom det var ett big fail på den där utställningen. Men men life sucks then you die.

Imorgon råkar ju då också vara dagen d och jag är ganska opepp. Dles för att vi har match på tok för tidigt för en som bara längtar efter att få sova ut.

Men nej nu blir det sängen, och jag är trött därav osammanhängande meningar. ehe..
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0