20 april 2oo9

Födelsedagar, matcher och studiedag..

Ja då har man vart seg på att uppdatera igen men har ju faktiskt haft full rulle de senaste dagarna. Så det finns skäl till ouppdateringar..

Fredag: Seg dag i skolan var faktiskt på min engelska lektion och redovisa novellen, men som vanligt var det inte tillräckligt bra och jag fick ta mer skit. Men men sånt är väl livet, vissa blir aldrig nöjda.. nämner inga namn. Till slut orkar man inte ens försöka längre för att allt känns meningslöst. Var sedan med älsklingen på kvällen och vi umgicks med min familj och grillade. Mysigt värre.

Lördag: En födelsedag, min var det visst. Upp hyfsat tidigt för att spela match mot ABK Dam. Bytte ut mig själv efter första serien för att jag suger. Huvudsaken var att vi tog poäng trots min 153 serie men jag gick ut ändå. Blev inbytt inför sista och ökade men förfärligt ändå. Vi vann och det var ju huvudsaken, trots en förfärlig 5-0 till motståndarna i slutet blev det ändå 13-7 till oss. Bra jobbat. Sedan på kvällen gick vi hem till Tobbe för att sova på boendet, hade det allmänt mysigt bara.

Söndag: Vaknade upp hos Tobbe vid 06.15 på morgonen! Älsk hade kvalmatch i Olofström och de åkte förfärligt tidigt. Men jag fick ligga kvar och somnade om efter 2 min att han lämnat lägenheten. Det var sjukt värt faktiskt att få sova. vaknade sedan igen runt 10-tiden och gick upp och duschade. Dock kunde jag ju inte springa runt spritt naken i lägenheten då Kim var hemma för första gången på typ 3-4 månader eller något! Men jag njöt ändå. Jag städade lite åt 13 dagar gamla mackor till frukost och pluggade faktiskt en aning. Dock inte allt som jag borde gjort men gjorde iaf något överhuvudtaget! Sen kom älskling hem runt 20-tiden och jag hade ett fetingbråk med mor som sen la över det på min far som skällde ut mig efter noter. Inte så kul. Men allt sånt glömdes när jag var med älsk<3

Måndag: Steg upp kl 09.00 för att bege oss på våran studiedag till bowlinghall där det väntades tårta och en film med ett föredrag. Föredraget var faktiskt hur bra som helst trots att det var ungefär 3 timmar långt. Och tårtan var smarrig. När vi var klara i hallen gick vi till boendet igen och röjde lite och lagade lite mat sen så hämtade mor mig vid 18-tiden för att vi skulle äta middag för att fira min far som fyllde 44 år idag. Det beställdes massa mat från Guldgaffeln och det slutade med en portion mat för mycket. Tror vi fick 6 portioner på 4 pers! Då kan jag tala om att min portion hade räckt till 2½ personer, haha! Men gott var det. Lite starkt men det är ju allt mat enligt Emma...hihi. Sen så har jag verkligen försökt plugga på det förbannade religionsarbetet men det händer verkligen ingenting. Jag är rätt kass. Beställde ny bikini och skor istället med mor ^^ Lätt värt! ( Förlåt Myyy :* ) Nej nu funderar jag på att sova jag ska till rehab imorgon vid 09.00 och jag kommer dö typ >< Men det är fett skönt att få göra av med massa fett, mindre kul att gå upp i vikt trots all träning, haha! tror jag gått upp 3 kg sen jag börja på rehab. Men vad gör det om 100 år.. nanana..

Nu tror jag sängen kallar efter lite strip aerobics ;]

Vad skulle mamma säga om hon såg dig nu?
Så stanna kvar vi kan dansa till musiken och du får låna min tröja om du fryser
det är för sent för att ändra sig och går vi nu går vi hem till mig
och du kan välja att stanna kvar ...
för du kan göra mamma stolt någon annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0