29 april 2oo9

Rehab och underbart väder..

Usch min dag sög igår med stort S. Men fick ändå litegrann gjort. Jag ska faktiskt göra ett ryck nu efter det här och skriva ut material som jag kan titta på och kanske skriva om i helgen när jag inte spelar bowling. Hoppas ju att jag kan ta tag i det. Men samtidigt orkar jag inte bry mig om skiten. Snacka om att må dåligt över ett jävla arbete. Sjukt. Ska knåpa ihop det sista på Tobbes UF företag loggan och prototyperna sen också. Men det får bli mer mot kvällen.

Har nyss duschat efter att ha suttit i solen hela dagen och läst min bok så ska väl klä på mig nu och ta tag i mitt ryck. Mer update senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0