30 april 2oo9

There's no matter you open your mouth I wont listen anyway..

Då drar man till Göteborg med la familia (förutom syster som vanligt) om cirkus en halvtimme. Knappt packat färdigt bara. Isch hatar att packa, glömemr alltid de viktigaste sakerna. Ska dit och spela bowling, oväntat ja. Får se hur det går med den biten känner mig lite kass för tillfället och det är skyhöga resultat, aja presterar jag bra ska jag vara nöjd. Inga höga krav här inte. Tar med mig massa plugg till Gbg också. Tragiskt men så är det. Har äntligen en lösning på eng c bekymmerna, ta den eller inte? Bra fråga. Får fundera över helgen helt enkelt.

Uppdaterar om jag finner en dator, mor + Thiva hade ju sönder vår bärbara men sånt är livet. Bye bye :)


18 <3 Magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0