12 augusti 2oo9



Nervööös och piss ..


Åh shit nu börjar det hända grejer. Bara 5 dagar kvar nu till skolstart och det känns som dessa 5 dagar kommer gå sjukligt fort. Fick hem lite papper från Jönköpings Studentkår, eftersom min utbildning tillhör JTH så. Stod massa om Kåren (studenternas egna festställe) och massa annat som händer nu i början. Poolparty 21/8 kanske gå dit? Haha nej verkligen inte själv haha. Usch jag som är så blyg av mig. Blev medlem i "Vi som börjar studera vid Högskolan i Jönköping hösten 2009" på Facebook också, där hitta jag en liten filur från Värmland som åtminstone ska börja samtidigt, dock i 3D klassen. Men alltid kul att veta om någon.
Nu skall mor och jag snart ner och träna tror jag.

Gårdagen var skoj men kändes inte som man hann med allt som man ville. Åkte aldrig kanonen på grund av köerna, besviken. Och nej det blev ingen jävla Balder den här gången heller, haha. Men jag hade trevligt och vädret var ju inte helt fel, tyckte jag och 30000 andra människor. Hihi. Nej låt bilderna tala!



Glad Jimmy i Kållerado, skeptisk syster. Gissa vem som var torrast?






Nej nu skall vi träna. Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0