13 augusti 2oo9



Det luktar honung när jag nyser..


Ärligt talat så gör det faktiskt det, haha. Har ingen som helst aning om varför och hur det kan vara så, undra om det bara är jag som känner lukten också? Får ta och skriva till Hjärnkontoret eller något.. ehrm om det finns fortfarande? Well I dunno. Måste komma på något att göra nu, funderar på att checka after effects tutorials så man har lite koll iallafall när man ska börja leka med det. 4 dagar nu. Var det inte 8 dagar nyss?

Hoppas mor ska in till Eksjö idag också, då kan ni ju gissa vart Emma tar sig en tripp till? Nej nu ska jag klä på mig. Tjingeling så länge!



Så här ser byxorna ut My.. Och köpte de mest för att de kostade bara 90:- och var sjukt mjuka och sköna!


Kommentarer
Postat av: My

Hm, okej då. Byxorna är väl godkända då!

2009-08-14 @ 00:54:52
URL: http://myresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0