17 augusti 2oo9



Så som jag har fasat, längtat och allt möjligt inför denna dag..


Och nu är den här, den kom fortare än jag någonsin kunnat ana. Har varit utan min underbara älskling i 33 dagar redan. Och vi vet inte om det blir ännu mer. Jag längtar efter att få hålla om dig varje dag ♥

Men nu skall jag göra mig iordning och så så jag inte måste tokstressa. Måste ner på pressbyrån idag också och fylla på de där busskortet som kan vara bra att ha när man pendlar. Frågan är hur man ska chansa att bussarna går eller safea med att hoppa av vid resecentrum på båda ställena. Nej jag är inte en van buss-åkare, haha.

Mer update senare. Har ju upptaktsmöte idag också med Högland. Trevligt!

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0