9 augusti 2oo9


Vad hände med min slapphelg?



Ja då var 94-lägret i Nässjö slut och alla är hemma/på väg hem. Hoppas verkligen att de trivdes och att jag och de andra chockat dem för mycket om hur det är i Nässjö. Och jag tror inte att de hatar mig längre heller, haha. Förbannat kul må jag säga att se så många potentiella spelare. Bara sjukt kul att se att bara man ändrar lite på dittan och dattan så spelar många av dem jättebra. Några behövdes till och med bara lite finslipning. Får väl hoppas att de flesta söker i november då också. Jag kan ju påpeka att jag är sjukt trött. Tror jag somna vid 02 inatt och blev väckt vid 08. Det kändes en aning.

Helgens höjdpunkter:

  • Spöa skiten ur min far på Wii Mario Kart
  • Ungarna gick verkligen upp vid 07.00
  • Mini-golf-incidenten
  • Hallens fuffens

Hände säkert massa mer som jag inte har en aning om då jag inte var med hela tiden under lägret utan mer stand-in då och då. Frågan är om jag verkligen ska lägga upp bilder från minigolf-incidenten. Kan komma censurerade varianter. Vi får helt enkelt se. Synd att jag inte fotade leverpastejen, *urk*

Nu är det bara åtta dagar tills jag börjar skolan, börjar få lite nerver nu, huva. Men det löser sig nog.. hoppas jag, ehe. Ska iallafall börja kolla igenom After Effects tutorials och sådant så man kommer lite förberedd ändå. Usch nu är jag bara trött, sova eller ut och jogga det är frågan. Får bli joggning senare och sova senare för den delen också. Dags att fixa till dygnet rätt.

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0