Between sheets..


Hur kan man vara så här sjukt trött i hela kroppen?


Snart faller mina ögon ihop tror jag, full rulle hela dagen. Först upp i morse vid 0645 och fara iväg till skolan. Mellan 09-12 hade vi genomgång och workshops i After Effects och fick jobba lite själva och sådär. Lunch mellan 1200-1300 och sedan var det bara att fortsätta med genomgångar och jobba i AE (After Effects blir i fortsättningen förkortat AE). Tyvärr började nätverket krångla vid tretiden och då fanns det inte mycket att göra tyvärr, men jag stannade kvar för att han skulle gå igenom hur man renderar sina filer. Så nu kan jag det och det kan inte de som gick hem tidigare. Sedan bar det av hemåt vid 16-tiden.

Hann knappt komma hem innan det var dags att åka ner till hallen för att spela träningsmatch mot Clan & Pondus. Kändes inte helt okej när vi skulle börja spela, lite för trött, lite för seg och sådär. Men det gick ju helt okej. Vi vann inte mot Clan men vi spelade bra iallafall, jag slutade på 855 den matchen. Sedan var det match mot Pondus, då var alla lagom varma och trötta vill jag påstå. Trodde ett tag jag skulle somna stående. Kul spel jag hittade, började med 266 och fortsatte helt okej. Slutade på 904 och det måste jag ju säga är en väldigt bra start så här, haha. Får hoppas de håller i sig till helgen. Hoppas.

Nu är jag så satans trött att jag knappt orkar sitta här ens. Det blir sängen mycket,mycket snart. Ledig imorgon men får se om jag ska åka till skolan för att jobba lite med läxan vi fick eller hur jag gör. Inget jag orkar tänka på nu iallafall.

Hoppas ni haft en fin dag, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0