Hundnappning & middag


Min älskade pälsboll ♥ blev hundnappad..


Hittelön på 8000 för den som för min pälsboll tillbaka och som skickar iväg den hemska människa som utförde dådet till södra Abudahbi! Nu sitter jag här (snart) helt ensam och måste komma på någon maträtt jag kan fixa till med kycklingen som ligger på tining. I need förslag! Senare skall jag cykla ner till hallen för att träna och sådant. Är ju läger som sagt också. Får se om de behöver min expertis hjälp något, vem gör inte det liksom? Fick också veta att jag utan vilja ska hjälpa Hella med grillningen på lördag när mor & far rymmer till Gbg för att se Madonna live. Skulle jag köpt mig en biljett också? Njaa tror inte det, finns ju bättre artister som jag vill se. Nej men det är klart jag hjälper till när de sticker, bara kul att göra något ju. Kan säkert skoja till med något också. Hehe.

Nu ska jag iallafall ut och blåsa såpbubblorna ♥ som jag fick av den snälla damen i lotteri-ståndet i Gränna igår! Wihoo.

Tjingeling på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Markus

Naaw! Sjung och var glad åt sommaren nu istället. Vilken tid är förresten grillningen på lördag så man vet när köttet är färdigt så att säga?

2009-08-07 @ 16:22:52
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0