Nattlig update..


.. as usual.. Hm dålig vana?




Saaatan vad det är varmt! Kan det vara för att Emma nyss sprang runt 01.05 mitt i nassen och dammsög upp små tiny äckliga flugor?! Neeeh hur kan ni tro något sådant? *insert -.-' - min*
Jo det var ju faktiskt så att jag nyss gjorde ovanstående för att mitt rum blivit invaderat av småkryp då jag glömt stänga mitt fönster, som vanligt! Så nu sitter jag här på tok för varm och alldeles för mycket att blogga om.

Städade ju faktiskt mitt rum idag, men har nosen slutit klia för det? Inte då, trots dammsugning och avtorkningar. Dumt. Vad har mer hänt idag då? Jo jag var ute och motionerade redan nämnt tror jag. Meeer..? Tog aldrig bild på mitt nystädade rum så ni får en på Thiva istället:



Visst söt som valpie?

Jo till alla er som jag sagt att jag aldrig sett en Harry Potter film och att de är dåliga. Jag ljög. Jag hade sett alla fyra första filmerna utan att ens tänka på det. Och vet ni vad? Riktigt cewpegrymma effekter i filmerna (ja jag är en sådan människa som avundas grymma effekter och animeringar) och de blir bara bättre och bättre för varje film. Dock tål jag egentligen inte Radcliffe, han passar inte i rollen helt enkelt. Men det är ju jag. Idag(natt) såg vi nummer fyra, Den flammande bägaren. Och ja jag hade ju visst sett den på canal + för längesen i guess. Men nummer fem kan jag fasen inte ha sett. Men vi får väl se, det kanske jag har ändå, haha. Men men filmen är/var bra så betyget blir en fyra, lite mer spännande än de föregående filmerna faktiskt.

Nej nu ska jag pyssla med något annat. Usch skaffade "nya" msn innan, totalvägrat innan men nu orkade jag inte se "skaffa nya msn idag.." skiten och uppdaterade mig. Blä. Imorgon blir det till att träna bowling! Finally.

Godnatt med er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0