Shopping!



Måste fråga är de bara jag som blir sådär snuskigt snål när jag får för mycket pengar?


Idag var jag nere på stan med min mor och syster. Skulle som jag sa igår ta min p-spruta. Frågan var ju bara när det nu var eftersom att jag på tre ställen inte skrivit någon tid. Så det var bara att gissa. Jag chansade att det var antingen 13.30 eller 14.30 så planen var att komma runt 14.00 och skylle på att man glömt tiden pga sommarlovet, ehe. Dock kom jag dit vid 14.10 istället. Men det gjorde ingenting sa lilla söta tanten jag hade tiden vid 14 men det var inte en kotte där och ett stick går på 5 minuter. Så det var bara att skutta in och lägga sig på bädden och vips så var det klart! Denna gång skrev jag faktiskt upp tiderna på tre olika ställen direkt så det inte blir något krångel nästa gång.

Sedan styrdes det mot Åhlens, vi har ju inte så mycket affärer att välja på här så.

Och där införskaffades detta:





Och Emma blev 400 kronor fattigare. Hade lite ångest då jag köpte väskan men behöver verkligen en relativt stor till skolstarten och jag får faktiskt ge mig, min senaste väska är skitful. Tack ni som sa det och fan ta er att ni inte fick mig att lyssna på er! Haha, har ni någon gång gjort/haft fel, skyll på någon annan! Men många har sagt att den är fin så jag antar att jag bara sjukligt snål för att jag nyss fick pengar. Fick iof också ett par fina mjuka haremsbyxor (vita) som jag letat som en tok efter hela sommaren av mami från JC.

Sen så bar det av hemåt efter en snabb visit på konsum och vi grillade kött till middag. Mums var det! Dock luktar jag som en hel grek eller vilka det nu än är som luktar vitlök, haha.
Efter maten kom Jimmy förbi en sväng och vi åkte ut till Lunnestorp för att träffa Jonnas Fido.. eh sorry menar Fiona. Det var ju ingen hund, det är en "häst". Jag tror någon någonstans har gjort en miss för inte fan var "hästen" högre än till mina knän och nej såå långa ben har jag inte!

Efter visiten bland djuren åkte vi hem igen och har sen dess bara tagit det lugnt. Spelade nyss bingolotto och som det regnade på stackarna på Liseberg, såg inte alls kul ut.



Och det var allt för idá sjung och va glá !





Kommentarer
Postat av: Markus

Haha, jag är världens snålaste. Så välkommen i klubben!

2009-08-10 @ 22:25:24
URL: http://macizz.blogg.se/
Postat av: My

Haremsbyxor?! Inga såna där 'hejjagharbajsatibyxanmentyckerdetärsnyggt'-brallor va? :O

2009-08-11 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0