Självdisciplin



Ångest är den bästa vägen till självdisciplin..


Jag hade ju faktiskt ställt klockan för att ta en joggingrunda på morgonen. Dock förstördes mina planer när jag vaknade vid 04 inatt och mådde så sjukt illa. Tror det var för att det var äckligt varmt i rummet. Men vart tvungen att gå upp och dricka vatten för att jag inte skulle kräkas. Öppnade fönstret och gick och la mig sen igen. När klockan ringde 7.30 var jag inte jättesugen på att gå upp. Så det blev aldrig av att vara hurtig. Dock skärpte jag till mig och tog ett träningspass på altanen, vilket inkluderar; sit-ups, armhävningar, plankan, plankan med benuppdrag, armhävningar mot stol och sneda situps. Och som lite funny-workout gjorde jag lite av Carmen Electras Aerobic Striptease - Fit to Strip. Och satan vad det gick undan och jävlar vad jobbigt det blev efter ett tag. Fortsätter med den ikväll tog bara halva nu. Faktiskt riktigt bra träning de där videorna. Mycket mage och höfter och samtidigt känner man sig rätt snygg när man gör som hon. Nu ska jag hoppa in i en dusch.

Carmen Electras Striptease Aerobic del 1


Tjingeling på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0