Söndag..



Sjukt sliten efter fredagens och gårdagens spel..


Sure att jag tränat mycket och spela tävling förra helgen och sådär men så sjukt krävande som gårdagens spel var det förstår jag knappt själv. Lyckades ta mig med mina 130 poäng över pari till topp 60 rundan. Där sket det dock sig när det blev Shark att spela på. Men jag tyckte jag hängde i bra och med tanke på en serie på 140 kan jag inte begära mycket mer. Det värsta med gårdagen var bara att det tog sån förbannad lång tid att spela! Över 4 timmar tror jag att vi höll på. Enbart för att alla ska ha två banor tomma på sidorna. Blä på sånt, inte för att jag vågade trotsa strömmen då sist jag gjorde det fick jag mig en avhyvling. Dock hade jag bra svar på tal!

När jag kom hem var det direkt till sängen och somnade som en stock. Haft rätt roliga drömmar inatt också, haha ibland bara älskar jag att drömma! Tror jag råkade skjuta någon i drömmen, det var något med en sköldpadda och en rolig tågbana man kunde fästa små leksaksdjur på istället för tåg. Haha ni hör ju bara? Man kan ju undra vart ifrån jag får allt? Det där var ju bara en tiondel av drömmen om inte mindre. Dock är det svårt att sammanfatta en dröm med ord när jag fortfarande kan se den i huvudet med tanke på att det egentligen inte går att sammanfatta. Så skitsamma.

Idag vettifan om jag ska orka göra något. Förmodligen bara ta det lugnt och vila ryggen som fortfarande gör ont. Får se om det händer något...


Idag firar vi 23 månader <3 Jag älskar dig Tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0