Trött som en gnu..



Kan man lugnt sammanfatta mitt tillstånd..



Så vad i helvete gör jag fortfarande uppe? Jo för typ 50 min seda kom vi hem från en träningsmatch i Tranås. Aldrig i livet att jag åker tillbaka! Totalvägrar, det är en sak som är säker. Usch har så förbannat ont i ryggen nu också. Ta en tablett sen sova. Sitter och överväger om jag ska se True Blood nu eller imorgon, det får nog bli imorgon, vill vara hyfsat utvilad till skolan imorgon. Så nu blir det att borsta tänderna sen sova som en liten gris.


Dagens bästa:

*************
Lägg till som vän
Idag kl 18:46
Anmäl meddelande
Hej.
Du kanske tycker det här e konstigt det e det nog också
men jag sappa runt lite på fb och fick syn
på dig och blev lite intresserad"r" av dig ;) // ***


Ehrm.. och vad exakt ville människan ha ut av det där? Eller trodde han att jag skulle nappa direkt. Don't think so..

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0