Update ..



Haha jag glömde skriva det bästa på hela dagen ..



Gissa vem mor sprang på på marknaden?


10 points!





7 points!




4 points!




The answer !




Ingen större än Johan Palm ! Han gick där lugnt på marknaden när syster och jag gick förbi och jag ser honom, petar på syster : var inte det där .. syster: jo Johan Palm, han bor i Mjölby. Ungefär minuten efteråt börja jag fundera på när min syster började veta saker om Johan Palm och ungefär samma minut så ser vi skocken med småflickor som går 2 meter bakom stackarn. Sen kommer vår mor ikapp ungefär 5 minuter efter föregående händelse varpå hon säger: jag har krockat med Johan Palm, påminnas bör vara att hon lät väldigt glad. Då hade hon uppenbarligen gått och kollat på stånden precis då någon hade stoppat honom för att ta kort på honom och gått rätt in i honom och efteråt insett vem han var. Ah som jag och syster skrattade. Någon minut senare fick jag sms av Joel "Johan Palm är på väg mot er nu"


Haha ja vi hade rätt kul åt det ändå. Liksom hur känd är han?
Inte min favorit direkt men ändå. Kul för honom.

Tjingeling på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0