Mer klipp..



Efter jag såg kissemissarna snubbla jag in på det här klippet:

 

Alltså lilla lilla Tove.. Vad är det svåra med att bara säga att du var tvungen att gå bakom scen för att samla dig? Varför säger man emot en sådan sak egentligen? Klart som fan man själv hade behövt samla sig innan man står framför 15 olika intervjuer när man precis åkt ut. Eller är det bara jag? Nej jag blir så trött på när folk ska ha en attityd som är så där och ska spela oberörda. Visa för fan att det var asjobbigt att åka ut istället för ville du inte vinna Idol? Nej just det ja hon hade ju redan någon spekuleringen om att hon inte kunde vinna Idol, wtf?! Nej jag kommer nog aldrig förstå mig på den där människan.

 

Istället byter vi ämne till något roligare! Något att satsa på till 2010 kanske?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0