1 juli 2oo9

Härligt med ny månad och lite förändring i vardagen..



Vid den här tiden på dygnet brukar jag ju gå ut och lägga mig på baksidan och bättre på brännan. Men inte idag inte. Det är inte så lätt heller med tanke på att jag vistas i en lägenhet. Inte van vid att det är så varmt inomhus men solen ligger på rätt rejält så. Blev väckt vid 06.20 imorse tror jag klockan var ungefär av att Tobbe skulle upp för att gå till jobbet. Lite halvsovandes hörde/kollade jag när han gjorde sig klar för jobb. En timme senare tror jag att jag somnade om och vaknade igen vid 09 då jag skuttade in i en dusch. Grymt skönt att ta en kall dusch när man vaknat jättevarm och alldeles svettig. Nu sitter jag och har nyss ätit frukost och kollar på MJ-maraton på MTV, lite väl tar de väl i nu? Hur var det när Elivs dog? Får ta och fråga mor om det eller hur gammal var hon när han dog? Äh jag vet ju inte ens när han dog, haha bra koll Emma. På tal om mor ska nog ta och slå henne en pling sen. Vid 12-tiden ska jag åka buss (ja helt själv, var det tänkt) med Kevin och åka ut till Annelie (Tobbes mor) jobb och sedan åka med henne ut till Birsta. Emma hörde nämligen någon nämna 50-75 % rea. Oh det klingar fint i mina öron det. Tröst-shopping då älsk jobbar, underbart.

Nej nu ska mamsen få sig en pling. Update kanske senare :) Tjingeling !

Haha jag hittade just att alla bilderna finns ju på min blogg, smart Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0