13 juli 2oo9



Mixade känslor till max...


Usch vad trött jag blir på sånt här..

Det syns nog inte så bra men det står så här: Lebron Ceyms - 16 gemensamma vänner . "Hi beauty lady"
Ursäkta?! Känner jag dig bara för att några av mina vänner fått för sig att bli vänner med folk de inte känner. Och till råga på allt skriver han sådär. Va fan? När jag skaffade facebook sa jag till mig själv att jag bara skulle bli vän med folk jag pratat/träffat. Okej jag har ett eller två puckon som jag adlrig träffat/pratat med på FB men resten är sådana som jag faktiskt har haft kontakt med. Liksom vad tjänar jag på att bli vän med massa okända och se deras löjliga uppdateringar på ett språk som jag inte ens förstår? Nej ingenting alls just det. Blir så trött bara. Dessutom har jag sovit för lite. Somnade väl runt o1 och vakna strax innan o7. Härligt Emma. 

Frukost kanske vore en bra idé? Jag är så jäkla dålig på att frukost, blir alltid att jag hoppar över det av ren lathet. Jobbigt att bre en macka, eller hur? Nej vi får se hur det blir med den saken, nu skall jag neka mannen ovan plus en till nisse från USA som är vän med 32 av mina vänner, aldrig ens hört talas om nissen. Aja inte lätt att vara kändis Emma ;) haha!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0