19 juli 2oo9

Effektiv och kladdig dag..cravings finns också på listan..


Jag vet inte om mina kära läsare uppmärksammat på det men det finns några saker i livet som jag är helt klart tokig i. Tatueringar är en av dem, svårt att gissa, jag är lika rädd varje gång för att börja dregla när jag ser på älskling men han är ju galet het också.. Tobbe är såklart en annan, nej inte på stalker-viset. Men Hur ofta har jag nämnt mina små älskade drakälsklingar? De som känner mig vet att jag är tokig i drakar, fullkomligt älskar dessa underbara djur och samlar på alla små olika draksötingar. Minns när Adam kom hem från Egypten : Vet att du vill ha din isdrake men det är nära iaf.. Och så fick jag en jättesöt kylskåp-magnet som var en isdrake, har fortfarande kvar den. Fått en underbar aromalampa av min älskling Tobbe med två jättefina drakar som pelare, snacka om att jag var glad när jag fick den, tror vi var i Sthlm på något hotell men vet inte varför, minns bara det underbara guldpaketet. (jag som älskar paket) Ja det är många drakar och fler lär det bli. Tänkte visa er mina käresta bebisar den nyaste i familjen hängde jag upp igår faktiskt.


Nyaste medlemmen i drakfamiljen <3







Man kan tro att båda ljusstakarna är likadana men se där har ni helt fel! Kolla här ..



Det ni! Här kommer min sista pärla i samlingen .. (jo jag har ett x antal fler drakar men de är inte av Agora sorten..)





Alla sötnosar tillsammans .. Hihi. Nu har ni sett dem iallafall.


Idag då har jag inte gjort annat än arbetat. Målar om i Rosenlund och jag har målat massa element och väggarna runt omkring elementen där inte mor nått med rollern. Jag är grym. Dock är jag massa vit på benet, ehe inte orkat tvätta bort det än.. duscha var för jobbigt ju, haha! Men ikväll blir det nog att sova tidigare, la mig 04 och gick upp 10.30, ehe. Nu ska jag pilla vidare med något annat och ha mer drak-cravings *sucka*

Natti på er


!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0