2 juli 2oo9

Då blev man inte miljonär igår heller..



Jag undrar när jag ska vinna på min lotto, men slutar jag spela nu lär mina nummer komma. Haha snacka om att vara fast i skiten. Lite som det där med postkodlotteriet, samma sorts marknadsföring i guess. Idag är det strålande fint väder i Sundsvall idag igen. Igår var det ca 28C varmt hela dagen. Vet inte alls hur varmt det är idag men det måste vara liknande eller kanske varmare, vem vet? Åt frukost för en stund sedan och nu sitter jag här och kollar på knepiga barnprogram med Nathalie och Kevin. Okej Kevin och jag sitter ju vid varsin dator men man hör och ser det på tv ändå. Oh nej nu börjar de sjunga på barnprogrammet, jisses. Vilken skillnad det är på barnprogram genom åren. Precis som Annelie sa, när vi tittade på Bamse pratade de ju inte ens utan lät bara massa ljud. Lite skillnad mot idag kanske. Jag saknar riktigt tecknat barnprogram också. Allt nu är ju 3D eller typ leraktigt. Och på tal om barnprogram vad hände med sommarlovsmorgon? Eller har vi bara missat det helt, får ta och kolla upp det men om någon vet något kan de ju hojta till så att man vet. Aja på tal om vädret igen så åker nog Annelie och jag till en strand sen och lägger oss och steker. Ska bli gött.

Det blev ju ingen update igår men när jag kom hem tror jag inte. Eller skrev jag om min shopping? *senil*
Iallafall så åt vi god mat och det kom lite folk och efter en kall dusch åkte Tobbe och jag ner till Gatufesten, satan va folk det var överallt. Gatufesten är en årlig festival i Sundsvall då det kommer olika band och spelar och det är öltält och massa ståhej. Bara det att i år suger alla artister som kommer så det är inte värt att köpa ett band för typ 300 spänn för en dag. Vi ska nog göra något annat kul för de pengarna. Men vad det blir får vi se då, tyckte mig höra tissel och tassel om gokart, haha. Det kan ju bli spännande så att säga.

Nej nu ska jag pyssla med något annat och uppdateringar kommer när det kommer.
Tjingeling på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0