20 juli 2oo9

Jag har verkligen inte gjort ett jota idag.. Inte mycket iallafall..


De enda man kan säga att jag har gjort är väl småstädat lite, dammsugit och sådär. Fixade in boxern till tv:n och måste hitta Playstationsladden. Förutom det har det inte hänt alls mycket. Råkade lägga mig och sova från 17-19 tror jag. Men det var ju också skönt. Var med mor en sväng och handlade också. Köpte Ben&Jerrys-glass men den får jag inte röra förrens lördag! Ska börja ha pli på mig själv. Var till och med ute och sprang en runda innan och gjorde till och med sit-ups + armhävningar i det gröna. Det var riktigt skönt måste jag säga. Nu efter har jag bara lite ont i mitt knä och det är ju mindre bra. Rehab snart?

Blöh nu är jag iallafall mättast i stan, käkat på tok för mycket grillat kött med sallad. Gott med vitlökssmör till nomnom. Nu ska jag nog sätta mig och pyssla med en liten hemlig grej. Tänker ju inte reklama de här och minska mina chansar att vinna heller. Heh! Ni får se den 30e helt enkelt.

Imorgon ska vi in och måla igen. Sooom jag längtar, ehe. Visst det är inte direkt svårt eller jobbigt att måla element men att städa och torka av dem! Det är ju ingen av nissarna där inne som städat elementen sen hallen byggdes för fan! Urk säger jag bara. Men vad gör man inte för sin familj...gratis. Ehe, bajs. Men jag ler ändå. Ska jag städa mors bil för 100 spänn? Är det inte lite snålt eller är jag bara girig?

Sov gott på er som jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0