22 juli 2oo9 fortsättning..

We ♥ Intersport-rea..



Efter ett tag så försvann solen, såklart. Och det blivit jättedåligt väder och regn här hemma. Då drog jag och mor först iväg till Ingatorp för att kolla på en byrå till mig. Tro fan att det var stängt! Öppet lördag-söndag 12-18.. Vilka har öppet enbart på helgen?! Så sur blev jag. Så det var bara att åka tillbaka till Eksjö och Intersport där vip-rean skulle vara. Vip-rea och vip-rea. Var ju mest som en vanlig rea enligt mig men jag fyndade ju en hel del också. Bilder kommer inom några dagar på plaggen jag köpte, just nu orkar jag inte ta på mig allt och fixa och dona. Sen åkte vi helt enkelt hem igen och sedan dess har jag suttit framför Illustrator och kämpat. Jag är inte riktigt vän med Illu än så det är lite knivigt. Som tur är hjälper Pandan mig då jag behöver och räddar mitt skinn. Hihi. Tänker dock inte avslöja riktigt än vad jag gjort eller varför ni kommer säkert märka det snart som sagt.

Sen så har min kära mor och far gått och skaffat Facebook. Bra eller mest pinsamt? Jag vet inte riktigt. I början tyckte jag det var lagom pinsamt när en del vänners föräldrar har FB men det är ju inte direkt som bilddagboken heller. Hur ställer ni er till om era föräldrar har Facebook? Är ni vän med dem? Blir ni mer begränsade om ni är vänner med dem?

Får väl se vilket årtionde jag blir vän med dem. Inte än på ett tag iallafall, haha. Nu ska jag hämta något att tugga på eller bara saft, vi får se vilket det blir. Tjingeling på er!


Saknar min älskling tokmycket!


Kommentarer
Postat av: Billie

Halp, min mamma hade lunar o grejer. Och jag skiter i det. Är det barnsläktingar känner jag mig lite begränsad om jag inte kan blocka dom på nå sätt. De behöver inte höra mina raljeringar om cigg, sex och alkohol och få dumma idéer :P

2009-07-23 @ 08:58:49
URL: http://rubytail.blogg.se/
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

söt blogg, hoppas du får en fin dag! Kram joanna

2009-07-23 @ 13:07:58
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Markus

Kanske dags man börjar sortera igenom alla bilder man är taggade på. Kan ju inte förstöra min image som den största förebilden till alla barn. (Typ dig, Evelina osv) :-)

2009-07-24 @ 13:01:53
URL: http://macizz.blogg.se/
Postat av: Jonas

"Får väl se vilket årtionde jag blir vän med dem. Inte än på ett tag iallafall, haha."



Det tog ju bara någon dag ju. ^^

2009-07-30 @ 17:55:00
URL: http://pownas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0