23 juli 2oo9

Emma-dagen.. mitt i fruntimmersveckan vad annars?

Ja som sagt så var det ju min namnsdag idag(igår för att vara petig) Men eftersom jag knappt hunnit sitta vid datorn idag, ja det är fortfarande torsdag för jag har inte sovit något än, så kommer en liten sen uppdatering.

Jag vet inte om jag är sjukt bortskämd eller om alla har det så här men jag får alltid små presenter på min namnsdag. Alltså bara denna riktiga då som är tilltalsnamnet. Fick ett kort på posten med 50 kr i av min söta farmor. Måste prata med henne någon dag det var längesen nu. Och fick lite smågrejer från Oriflame från mor och far. Foot Care Set bland annat, alltid bra att ha.

För att sammanfatt min dag kort, jag har övningskört som gick skitbra förutom en liten grej.. eller två. Jag har vart med pappa i Rosenlund och 1. jobbat 2. tvättat elementen 3. tränat bowling. Allt var helt okej faktiskt förutom elementhelvetena som har samlat damm sedan 1969!

Nu ska jag nog lägga mig i tid det kommer släktingar imorgon, shit jag vet inte exakt när, måste ta reda på! Jag ska hinna duscha och städa innan de kommer, ajaj. Bums i säng Emma.

Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Billie

Grattis i efterskott på namnsdagen! Dumt att ajg inte kom ihåg det när jag själv heter Emma :/ Hehe.

2009-07-24 @ 02:46:47
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0