24 juli 2oo9

Alltså jag blir galen på folk och har vart förbannat effektiv idag...


Vad är det för fel på folk? Låt oss börja med att fundera på detta under tiden jag berättar om min dag so far. Vaknade runt 09.00 för jag visste som sagt inte när släkten skulle dyka upp. Vid 10 stressar jag runt och försöker städa samtidigt som jag pratar i telefon med min älskling. Efter vårt samtal flög jag in världens snabbaste dusch för att vara Emma. Och var klar sisådär 11.30 med allting. Väntar och väntar, det kommer inga. Och de har fortfarande inte kommit! Det betyder att jag hade kunnat sova till 10-11 som jag brukar! Isch så sur man blir sånt. Vi får väl se när de kommer också, inte ett dugg hungrig än så. Men mitt rum är så jävla städat, till och med torkat av skrivbord dator och allt som hör till. Kolla bara !





Till frågan ovanstående också då. Vad är det för fel på folk? Visst jag är inte världens snällaste som säger när en persons löshår ser för jävligt ut och sitter fel eller om jag frågar om personen verkligen ska se ut så. Men det är ju sanningen om jag frågar; ska du se ut sådär? Och de svarar ja, fine då är det ert problem nu har någon iallafall sagt till om hur det ser ut. Likadant med löshår då, personen i fråga kanske ber någon som kan sätta i det eller gör att de ser lite mer äkta ut. Men en kommentar där det står : Jävla ful du är =)
Vad grundar man det på? Varför skriver man enbart så? Inte för att jag direkt tar åt mig för jag vet att personen har fel och jag trivs med mitt eget utseende men det är ju inte en person som skriver så. Så kan någon snälla förklara varför. Iof var ju just denna skåning, rimlig förklaring? Självklart kommer jag hänga ut personen har nedanför, ingen slipper undan, speciellt inte när man har en vänner-skyddad bilddagbok själv!



Här är Miss Stor-i-käften själv.
Lax kanske vet vem det är? De bor ju trots allt i samma stad.. Kanske borde ta ett snack med en polare också så får de smaka på hur det känns att vara dryg mot fel person. (Nej jag menar absolut inget våldsamt)


Nej nu ska jag sluta irritera mig på små fisar i rymden. Tjingeling på er hörs senare!



Kommentarer
Postat av: JOANNA

tack snälla, men dte är inte jag haha.



hoppas allt är bra med dig, kram Joanna

2009-07-24 @ 14:14:37
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: jaqeiii<3

tack, jag också !

2009-07-24 @ 17:08:42
URL: http://jaqeiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0