29 juli 2oo9

Mm-mm-mhh.


Det luktar fruktansvärt gott i huset måste jag säga. Står två cheesecakes i ugnen och ser mumsiga ut. Blåbär och jordgubbar är det i den. Sjukt längesen jag åt cheesekake måste jag säga, hoppas verkligen att det blir goda. Har ju haft våra små missöden denna dag men annars så har det varit skapligt.. Här nämns några missöden utan inbördes ordning:

  • Smöret tog slut till bottnen
  • Riset tog slut till middagen
  • Jordgubbarna i kylen var mosiga och äckliga
  • Bilnyckeln slutade fungera helt utanför affären på väg hem
  • Folk tror att min syster och jag stal vår egen bil
  • Smöret var inte alls slut utan låg i alldeles lagom ögonhöjd
  • Själva ostsmeten räckte till två stycken kakor och inte en

Ja jag tror säkerligen att det hände ännu fler saker. Hoppas att man alltid roat någon iallafall. Nej nu ska jag gå ner och kika på film med min syster. Undrar vad min älskling gör inte hört av honom sedan 13-tiden. Aja han gör säkert något roligt. ^^

Puws på er*

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag vill se bild på kakorna!

2009-07-30 @ 10:34:41
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0