6 juli 2oo9

Jisses sicken jävla helg som varit..


Det var ju ett tag sedan man uppdatera också. Hade inte riktigt någon lust att skriva i varken fredags eller lördags och igår hade vi en sådan underbart skön slö-dag.

Fredag: Tobbe jobbade fram till 18 och direkt när han kom hem började vi dricka.. Det kom lite folk hit som var kompisar till Tobbes mor och hennes vän Anna. Trevligt snack på balkongen och äckliga groggar kan sammanfatta timmarna i lägenheten innan utgång. Eftersom Gatufesten vart denna helgen så betalade folk typ 300 för ett band för att gå in på området, kändes lite väl onödigt enligt oss så vi gick till ett ställe som heter Daltons. Inte så jättemånga i Tobbes och min ålder men vi hade det trevligt ändå. Dock så kom det ju cider, drinkar och shots. Som jag skrev te min syster, det snurrade rätt rejält. Efter Tequila-shoten som jag fick av Anna då visste jag att enough is enough. Tobbe och jag smet iväg en sväng till ett ställe som heter BK, där var det mesta folk i våran ålder, riktigt sjysst ställe. Träffade en trevlig prick som visade sig vara storasyster till Tobbes polare (en av fyra som jag träffat flera gånger) Så världen är liten. Sedan drog vi oss till Max för jag mådde aningen illa. De som känner mig vet att jag inte tål ett skit egentligen. Fick en liten hamburgare av Tobbe som jag sluka i ett nafs, åt halva hans också, hehe. Efter vårt mål mat så mötte vi upp Annelie och Anna och tog oss promenad hem. De sistnämnda hade en lite väl långsam promenadtakt för mig som bara ville hem så älskling och jag gick i förväg. Innan de andra hann komma hem så hade jag och Tobbe duschat och hunnit lägga oss. Jag sov som en stock den natten.

Lördag: Vaknar vid 12-tiden och känner mig bara ruskigt trött i hela kroppen. Ingen huvudväk, inget illamående, bara lite trött och seg i kroppen. Jag som trodde jag skulle vakna med värsta baksmällan, fattar ni hur paff jag vart? Men skönt iallafall. Tobbe och jag käkade frukost vid halv två-tiden och slöade mycket. Sedan vart det grillning vid sex-sju och då öppnades kvällens första cider. Och så var det dags igen. Vid åtta eller något tror jag att Tobbe och jag gick till ett place där hans faster var och festade med sina kompisar. Trevligt att träffa henne igen, alltid så jäkla glad och pigg och jättetrevlig. När vi hade varit där ett bra tag och druckit upp min spetsade grogg som smaka päck så kom Östersund med Anna och Annelie och vi skulle bege oss till Daltons igen. Jag kan inte förneka att jag var rätt dragen redan då jag kom dit men vi kan låtsas som annat. Jag skrev faktiskt och bad om ursäkt till mina föräldrar men jag hade ändå koll på allt jag gjorde. Och jag är sådan att vet jag att det är för mycket då slutar jag. Men iallafall fick först mig en isvatten, vad gudomligt gott vatten kan vara ibland. Sedan var det dags för en shot och en god drink, alltså nu snackar vi inte under loppet inom 10 minuter utan detta kanske var under 1 ½ - 2 timmar kanske. Usch det låter ju som att jag vore värta alkisen annars. Hade så jäkla roligt den kvällen, satt och skratta åt i princip allt och någon nisse som kallas Göteborgarn gjorde det inte lättare för mig när vi snackar skrattnivå. Vi kom hem runt halv 4 den morgonen och Tobbe hade träffat några polare som han inte sett på länge så han fick vandra vidare och jag följde med Annelie hem, dock följde ju Östersund med upp så jag hamna i hennes säng så inte han skulle få för sig något annat, haha. Det var roligt, men efter jag legat en stund så var det inte lika kul för mig. Resten är lite censurerat men jag duschade och la mig, detaljer är inget kul. Tobbe var inte kvar så länge efter vi lämnat honom utan han kom någon gång efter 4. Därefter somna jag ännu tyngre än natten före. 


Söndag: Kommer inte alls ihåg vilken tid vi vakna men det var väl runt 11-12 tror jag och likadant som förre morgonen. Ingen bakfylla alls. Helt underbart. Älsk och jag låg kvar länge i sängen innan vi reste oss för att käka något. Så jävla skönt att bara ligga i sängen en hel dag utan att göra något alls. Sedan så kom Nathalie (Tobbes lillsyrra) hem när vi satt och käka så när det var dags för middag stack vi till pizzerian och till Thai-tjosan och köpte med oss mat hem. Gudomligt gott med nudlar dagen efter. Vi satt och kollade på Hotel for Dogs, grymt söt film. Efter ett tag gick vi ut och spelade fotboll med Nathalie och sedan körde vi en sväng till Turkiet, vidare till Uppsala och till sist till USA och till sist slutade det med en piggelin från Hemköp. Undra hur mycke folk trodde att jag knarkat då jag skrev det där på FB. Haha. Det blev mer slöeri sedan och Tobbe och jag hamna väl i en dusch vid nio-tiden på kvällen och sedan kolla vi på film och myste. Dock råka vi ligga och snacka till 3 så jag vet inte hur stackarn kom upp imorse för jag var nog inte ens pyttelite vaken när han gick. Men det klarar han nog min man.


Idag då har jag inga planer alls. Kanske ta de lite lugnt och sådär vi får se. En dusch vore rätt gött. Tobbe slutar 16 idag så det är inte så farligt. Imorgon är han ledig och då har dock jag lite planer. Men säger inget än då kanske folk får spel.. Haha. Aja nu räcker det fan hur mycket orkar folk läsa?

Over and out Smulis !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0