Gårdagen i all ära..

Ja jag mår mycket bättre idag, skönt att fått sova ut också!


Till gårdagen då..

Det började med att vi åkte in till Jkpg för att arbeta lite och fixa och dona. Blev mat på Dragon..igen, fan va det känns som vi lägger pengar på mat för tillfället. No good! Efter ett tag insåg vi att vi var tvugna att sticka in till Eksjö för farmor skulle komma med bussen dit. Detta var enda anledningen att jag följde med igår, Eksjö = primetimestudios. Men när vi först går bort är det låst så vi går och fikar och när vi fikat klart går jag bort en sväng själv. Då får jag veta att Mattias är hemma och vårdar sjukt barn. Jävla otur man får ha då. Aja får bli ett besök igen i veckan eller nästa vecka. Tror mer på nästa vecka. Till slut kommer lilla farmor gående på gatan i Eksjö, en timme senare än va de sagt för tid. Härligt.

När vi väl var i Nässjö åkte syrran och jag till Jimmy för att spela Xbox spel. Vilket resulterade mestadels i Guitar Hero / Rock Band. Hallå han hade en mic? Vad gör man inte för bandet, höhö. Jag kan ju tala om att det lät för jävligt, speciellt The Painkiller. Haha men ack så oseriös jag var då. Undra om man kan lägga upp filmklipp på photobucket. Ska genast kika på det.

Här är annars lite bilder från vårt band!

 






Bevis på att jag faktiskt tog över gitarren ett tag! Haha.

Nej nu ska jag hoppa in i en dusch eller liknande. Tjingeling på er!



Kommentarer
Postat av: Inte johannes

Gotdamn ewwe!!!! ;)

2009-07-31 @ 03:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0