Kort minne?

Har jag nämnt vilket kort minne jag har?


Kort och kort kanske man inte ska säga när jag kan komma ihåg all världens konstigheter (för att inte tala om onödiga saker) i evigheternas evigheter. Men ja mitt minne är rätt så speciellt iallafall kan vi konstatera. Eller nämnde jag hur vi räddade den stackars fjärilen från bowlinghallen? Iallafall så är fjärilar korkade djur enligt mig efter denna incident och orkar inte skriva så detaljerat. Men som ni ser på bilden så var han liksom fast emellan fönstret och gallret. Två gånger flög han ut med lite av min hjälp men snabbt tillbaka och för skojs skull byta fönster. Det hela slutade med att pappa fick montera ner hela gallret, ehe. Är jag krävande?



Men vi passade faktiskt på att dammsuga fönstret när gallret var borta, den döda flugan på bilden t.ex.



Kanske ska nämna hur sämst jag är på att ladda in bilderna från min mobil, här är en av mina outfits. Söndags eller måndags tror jag. Ser lite tjock ut på bilden, haha. Och på tal om sånt har jag vart duktigt och sprungit mina 3 km idag plus en massa situps och sådant så träningen går framåt. Tränade bowling igår också..



Nej jag är inte så bra än, det var lättspelat. Och älskling jag kan inte räkna. Jag menade inte 279 jag menade 288 eller något för jag brände sjuan i sista rutan. Haha! Men lyckades iallafall göra 909 på mina fyra serier jag spelade. Tur att det är lättspelat någonstans iallafall!

Nej nu ska jag in i en dusch inte orkat duscha förrens nu från att jag var ute och sprang. Usch vad fräsch jag är tänker ni nog nu! Haha va fan careface. Ne jag svamlar mest nu. Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0