Paranoid med stort p..

"Klarar du av att vara själv nu? - Jadå vad skulle kunna hända?"


Just i denna stund kan jag faktiskt komma ett x antal händelser som skulle kunna hända lilla mig! Tror jag tänt nästan varenda lampa i huset, ytterdörren är låst, källardörren är låst och jag camar med Tobbe utifall att det skulle komma någon och mörda mig. Då ser ju Tobbe det i camen har jag tur då så ringer han väl 112 eller något och skickar hit en polisbil. De flesta bara: ja men ni har väl hundarna som skäller om det kommer någon. Jo men det är klart, hundarna skäller = det kommer någon det är så man asocierar nu för tiden. Problemet är ju att de där kräken där nere skäller ju även om det går förbi någon utanför huset! Speciellt om det går förbi en annan hund. Så nu så här på kvällen när det är lite lagom mörkt ute och så helt plötsligt tokskäller dem, kan jag bli annat än vettskrämd?! Jag skulle nog inte tro det, kanske skulle dö av en hjärtattack om det ringde på dörren eller något. Haha.

Usch är inte bra att vara hemma heller, speciellt inte ensam. Jag äter så jävla fel när jag är ensam hemma och hemma överhuvudtaget. När jag var hos Tobbe var det ju inte som att man gick och tog lite fika eller godis bara sådär, tog någon annan något då sa man ja ibland men inte ofta. Men här hemma, usch vad lätt det slinker ner saker. Måste börja tjöt-process på min far så han kan ge mig det där träningskortet, namnsdag-present kanske? Det skulle vi gilla, haha.

Nu är jag rätt sugen på att ta mor och fars lilla dator och lägga mig i mors säng och kolla på tv. varför inte på mitt eget rum i min egna säng? Jo därför att när jag väl ska titta på tv på mitt rum fattas det något. Först fattas själva tv:n, sedan fattas det en tv-boxer när jag väl fått en tv. Sedan tröttnar jag på min 15" tv så då skiter vi i kanaler, nu när jag har en tv igen inga kanaler! Och när jag väl har tv PLUS kanaler, ja då har Emma ingen nätverkskabel som räcker från mitt rum till syrrans skrivbord där modemet står.. Tråkigt. Så alltså måste jag till Jkpg och Biltema och köpa en ny jävla kabel så jag kan få titta på tv. Självklart har jag slarvat bort sladden till PS2:an också så inte kan jag spela PS istället. Men men den kommer nog fram någon dag.

Provade mitt nya löshår idag också.. Det satt bra och perfekt läng också. Nöjd Emma!


Det är inte så ljust rosa som det ser ut att vara på bilden..

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: Ja gud ^^ Jag har försökt förstå mig på (Y' också men ser inte själva grejen med '-tecknet. Haha. Ja men precis, alltid roligt att mobba lite ;)

2009-07-19 @ 11:02:25
URL: http://madcreature.blogg.se/
Postat av: laila

Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

2009-07-19 @ 12:08:00
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Marielle

Jag är just nu med i en tävling hos Lantmännen, där man ska göra en egen maträtt och vinna mat. Vill ni hjälpa mig, genom att rösta på min maträtt? Klicka här: http://lantmannen.se/smakleken/chickenfilletburger



Snälla, hjälp mig att vinna!!! Jag behöver verkligen vinnarpriset. Kram

2009-07-19 @ 12:35:48
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? (:

2009-07-19 @ 19:37:51
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0