Sista updaten för idag..

Nu har vi sett klart på film.. (som jag redan sett)


Jo för Emma är ju sååå smart och laddar ner alla fyra första Harry Potter-filmerna med svenskt tal istället för text! Bra, jag vägrar sitta och glo på en så kasst dubbad film. Blä! Så de fick se Push istället, vilken är en riktigt grym film enligt mig. Man kan ju inte heller påstå att det här är min dag. Köpte korsordstidning i Sundsvall för att ha något att göra på tåget hem och behövde lösa 18 kryss. I förrgår fattades typ 3 stycken. Kollade över det idag för jag hade gjort lite. Yes 18 svar gött nu kan vi skicka in! Men.. vänta lite.. vadå 23:e juli?! Kul att vara en dag sen och märka det nu ! Jag trodde det var den 26:e ju. *lipa* Så där rök mina vinstchansar på de också. Får väl köpa en ny förbannad korsordstidning och börja om, jag som slet så jävla hårt.

Bra sak idag har ändå varit dessa små sötnosar. Isch jag vill ta hem allihop!







Riktigt svårt att få bra bild på de små liven när de mest studsar omkring och busar och har sig. Men ack så underbara. Blev grymt förälskad i den sista svarta här. Ser ni hans underbara täckning i ansiktet? Den är iallafall bara på högra halvan, bedårande helt enkelt. Sen så var såklart Berry där också. Gamla goa Berry, att ingen vill ha hem dig. Förstår verkligen inte vad problemet är. Men men.




Avslutar med en bild på tanten som inte ville sova i min säng inatt, undra om jag ska gå ner och kidnappa upp henne igen. Nej det orkar jag inte nu. Men nu blir det sängen för min del. Godnatt på er ! Puws på nowsen*


Kommentarer
Postat av: Emma [FOTO]

vilken söt kissemissse!

2009-07-26 @ 18:12:23
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0