1 juni 2oo9

TöntAnna fick mig att göra denna när jag ändå väntar på att nagellacket ska torka ..

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Ehm.. Hm 9 år vad gjorde man då? Förmodligen lekte jag med Josefine eller Håkan i något fint väder.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Låg förmodligen ute och solade eller tränade bowling

3) FEM SNACKS DU GILLAR

Torkade salta ärtor, rostade sojabönor, choklad och eh.. hm . ja.


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Fem ?!
Kan ju för fan texten till ett helt jävla bibliotek, t.ex alla linkin park låtar som finns. (förutom deras äckliga samarbete med Jay Z)


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Köpa ett fint hus till mig och Tobbe, ge en del till familjen, starta ett flertal djurhem, skänka till några organisationer och köpa ett livsförbruk av god mat

6) FEM DÅLIGA VANOR

Biter på mig själv (naglar/fingrar främst) i nervös sammanhang, svarar ofta fast jag inte hört vad som sagts, svarar ja utan att veta om något annat händer den tiden jag sagt ja till, telefonskräck, sjunger alltid med till radion och ja det finns mycket men kommer inte på något nu. 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Sjunga fast det låter illa, ps:a, umgås med Tobbe, ta det lugnt och spela bowling


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Hm, såna där silkiga tights som ser ut som skinn, hängselbyxor, jeansjacka *rysa*, harembyxor och baddräkt..


9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Eh.. Anna? Leksaker va fan.. Vad räknas som leksaker ? Min mobil? Min mp4-spelare? Min dator? Tobbe?  o.O


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN

Tobbe, Syrran
, Svante, Bengt och Sören


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0