10 juni 2oo9

5 dagar som student 8 dagar som dödensjuk och "bara" 20 dagar kvar..


Med tanke på rubriken så har det faktiskt inte hänt så jättemycket i mitt liv på senaste. Den jag älskar mest är 75 mil bort från mig, det gör ont men jag är ändå glad för hans skull. Bara 20 dagar kvar nu, kan inte påstå att det går sådär jättefort när man bara ligger hemma inne och hostar och mår dåligt. Mår jag bättre imorn funderar jag dock på att måla.. Måla klart min Jasper Goodall tavla. Den är fin men just nu kommer jag knappt ihåg hur min kopia ser ut. Vi får kolla över det. På dessa tre dagar har jag plus familj sett House varje dag/kväll. Igår satt vi uppe till 01 och kollade haha, men nu är det uppehåll *lipa* Det som blev så bra ju.

Läst mycket de dagar då jag inte haft migrän-huvudvärk, boken är asbra. Synd att jag inte läste första men har ju sett filmen som jag faktiskt tyckte var sjukt bra. Jag hoppas bara på att andra filmen är nästintill så bra som boken annars lär jag gråta. (Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden)

Och tänk så skönt om jag kunde sluta snora, men det är ju omöjligt. Har lyckats hosta sönder min hals nu också, det kom upp blod och det måste vara från sår i halsen (så som jag hosta idag på morgonen)

Ne nu ska jag antingen se lite Bleach avsnitt som jag ligger efter med eller om jag ska lägga mig och läsa, inte bestämt mig än. Måste ju bara kolla klart hur det går för herrarna. Spännande.

Peace out !

Älskar dig Tobias Karlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0