23 juni 2oo9

Åh jag blir galen !!



Skrev ju för ett tag sen om det kära företaget Halens och min sko-incident. Nu skriver My till mig på msn att kolla skorna på Halens hemsida. Vad får jag se? De har fått in skor i storlek 6.. Hm vänta lite, ville inte jag byta till storlek 6?! Jo men tänka sig det ville jag ju. Skrev ännu ett argt mail till dem att de kan först inte säga till mig.. eller vänta de sa ju inget till mig om att skorna inte fanns. Och sedan säga till min mor i telefon att de inte får in några fler sådana skor. Jag blir så sur! Mest för att skorna är så förbannat snygga. Gah.

Får se vad som händer får väl ett mail tillbaka imorgon hoppas jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0