23 juni 2oo9

En vecka , 7 dagar , 168 timmar , 10 080 minuter & 604 800 sekunder kvar nu ..



Jag tror jag längtar ihjäl mig nu. Kan man dö av längtan? Har nämligen hört från många håll att man kan dö av hjärtesorg. Vilket egentligen är ganska fint. Jag tror mig bestämt veta att det finns en statistik som säger att om frun dör av åldern så inom loppet av ett år dör gubben också. Men det händer aldrig vice versa. Konstigt va? Och jag hoppas inte att jag dör på en vecka för då får jag ju aldrig träffa min älskling igen, då blir det jobbigt.

Idag då har det varit en sån där riktigt slapp dag. Vaknade rätt så sent och det första jag gjorde var att gå ut och sätta mig i solen med en tallrik youghurt. Nomnom. Sedan var det bara att lägga sig i solen och läsa en bok. Solade mestadels på magen idag vilket enligt mig är mycket skönare för då slipper jag ju solen i ansiktet, haha. Låg faktiskt från 12 - 16.30 ungefär. Iof gjorde vi ju lite saker emellanåt men jag var i solen i 4 ½ timme. Skönt det är så det ska vara.

Nu vettifan vad jag ska göra nu egentligen. Mor min drar iväg på tjejmiddag och lämnar mig ensam med hundarna. Sätta mig och se en film och vänta på att pappa ska komma hem är nog mitt bästa alternativ. Måste ju ut och övningsköra, skam den som ger sig! Längtar till en sandstrand och hav nu också. Alla bara åker utomlands och Kenza var nyss på Kreta men ska dit igen snart, bli mer avundsjuk? Tror inte det. Vi får väl se vem vet om man kanske åker till vintern då det är lite kallare i Sverige. Hoppas kan man ju.

                                                                         
Nu ser man tydligt idag vilka linjer som Mattias fyllde i igår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0