24 juni 2oo9

Nattsudd med fjortisar som rubrik..



Alltså ursäkta min frustration men ni med bilddagbok blir ni inte irriterade ?! Jag har inte en bilddagbok för att konstant se fjortisar som flashar sina boobs eller kåta p12's som visar sin "muskler"
Blir väl snart att sluta använda bdb också...

Här är det zero censurering Smulan goes mad och irriterad på attention-whores .. Ett urval:

http://cajsawendel.bilddagboken.se/p/show.html?id=378210788&directlink=1

http://selflove.bilddagboken.se/p/show.html?id=384110044&directlink=1

http://08582.bilddagboken.se/p/show.html?id=378743148&directlink=1#0
(på den sista är jag mest bara fundersam om hon verkligen ska se ut sådär)

Detta är nog bland det sista jag vill se när jag loggar in på min bilddagbok för att kolla vad mina vänner har lagt upp för nya bilder. Det finns många sjuka punkter inom ämnet också, här kommer ett urval:

  1. Dagens 14,15 & 16 åringar kan inte längre stava förslag på detta kommer nedan.
  2. Det bara sjunker i åldrarna vilka flickor det är som gör utvik på bilddagboken.
  3. Argument som: har man fin kropp ska man visa den , används som försvar för att lägga upp nakenbilder
  4. Det är inte ett 10-tal flickor på bilddagboken som ser ut eller lägger upp sådana bilder (som vi ovan sett)
  5. Nu hakar killarna på trenden att flasha sina "magrutor" och hoppas få dregglande tjejer efter sig
  6. Vad säger deras föräldrar om bilderna?


Ang. punkt 1 ovan:
fjortistjejen förklarar sitt ordval reklamering (alltså göra reklam för andras bilddagbok på sin egen) :


"insert-fjortis-name-here" idag, 23:21

"jag vet men jag ville bara kalla det så i min lilla rosa bubbla till värld.. det påminner om att göra reklam tkr jag..

jag är sån..x3 "



Jag vet att man inte ska bry sig om vad andra gör och allt tjafs. Men jag blir orolig & moraltanten inom mig kryper fram. Det verkar inte finns mycke mer än luft i skallen på vissa av de där flickorna. Vad blir nästa grej då? Hela poserande nakenbilder? Nej huvva det vill jag inte vara med om. Sen så måste ju admin på bilddagboken skärpa till sig en aning. De kan radera och ta bort amatör-fotografers och fotografers konstnärliga bilder som råkar vara lite naket men när en 14åring slänger upp en cam-bild med sina bröst är det helt okej. Ja vart var världen påväg sa vi?



Kommentarer
Postat av: My

"Världen kommer bli en ena stoooor rååååsssaaa buuubblaaaaa". Huga.. Haha, hemskt. Och såg nu att mitten-tjejen du länkat, hon som satt och tryckte ihop brösten du vet, har ttagit bort bilden nu. Stackaren, fick hon lite elaka kommentarer tro? ;)

2009-06-25 @ 11:04:49
Postat av: Emma

haha måste vara så My . :P

2009-06-25 @ 23:38:57
URL: http://chromebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0