27 juni 2oo9

Liten update efter dagen ..


Skön dag idag igen då va. Kan inte direkt klaga. Underbart väder, en solstol, kallt vatten och en förbannat bra bok. Så tillbringades min första timmar efter jag vaknat, ack så underbart. Vid 19-tiden drog jag ner till stan för att umgås med Sabine m.fl. Mycket trevligt. Däremot hade de nog fan vart trevligare att vara på bryggan än i öltältet. Usch gillar inte att vara på samma ställe som vänner till mor och far står och dricker, blir ju bara pinsamt. Tycker inte vuxna med vuxna barn ska dricka alls men de måste ju såklart också ha kul. Jag ska iallafall inte vara på samma ställe som dem. Nej nu ska jag nog gå ner och vara lite social med mor och far innan jag går och lägger mig. Sjukt trött.


Natti på er !


Kommentarer
Postat av: Markus

Du får träffa honom när du minst anar det. Man vet aldrig vad han ger sig ut på för äventyr härnäst...

2009-06-28 @ 11:01:32
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0