28 juni 2oo9

Smått försök till uppdatering ..


Det är verkligen inte lätt att uppdatera bloggen varje dag då jag spenderar mer än halva min vakna tid av dygnet ute i solen. Idag har jag då helt oväntat legat och solat på baksidan. Grymt skönt även idag. Mindre skönt var att upptäcka att där jag bränt mig har det bildats två blåsor, jag råka riva hål på den ena. Inte bra alls. Enligt mor har jag blivit brun men vet inte om jag vågar tro henne. Får väl jämföra mig med Tobbe när jag kommer upp, han är väl värsta afrikanen efter en dag i solen. Imorgon åker jag och mor till Jönköping för att shoppa lite. Ska bli trevligt. Nej nu överväger jag att skutta in i en dusch så jag får smörja in mig sedan.

Tjingeling så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0