30 juni 2oo9

21 månader och äntligen framme..


Då var man framme i Sundsvall efter en lång tågresa. Men de gick ändå bra. Inte så värst farligt och man åkte ju förstaklass också. Klassigt värre. Kom nyss på att jag glömt att ringa mor så det är nog bäst att göra de så fort som. Så underbart att få träffa älsklingen igen, lycka.


Nu blir det att plinag mor och mer update kommer imorgon om läget i Sundsvall. Stackars lilla mig komme tappa bort mig så jävla dant, haha. Men det är äventyr det också..


Tjingeling på er !



ni får klara er utan min snygga signatur då jag skriver på Tobbes laptop i två veckor..  ;)


Kommentarer
Postat av: Markus

Hallå, jag har ju varit i Sundsvall två gånger så du skulle tagit med mig som guide.

2009-07-02 @ 11:24:41
URL: http://macizz.blogg.se/
Postat av: Markus

Och Joppe tar efter sin husse hela tiden, han älskar t ex att titta på SCRUBS om kvällarna!

2009-07-02 @ 11:25:11
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0