3o mars 2oo9

I will die defending my soul in my hopes and dreams I keep on going, down this road called life..

Kommer nog alltid bli så att jag börjar med en bit ur en låttext på bloggen. Blir lätt så för att påvisa vilket humör som slagit en på käften. Och mina känslor är en lagom bergochdalbana atm som jag bara blir illamående av och vill kliva av. Tänk om man kunde få välja ens känslor, skönt det hade varit, och framför allt simpelt. Och förmodligen dötråkigt i längden, men det behöver vi ju inte låtsas om. Borde verkligen försöka skriva ett långt blogginlägg mtp nationella på onsdag. Varför får vi inte skriva på dator? Hatar att skriva för hand. Ge oss varsin dator utan internet och det är klart. Smidigt att läsa alla har samma handstil. Men önska kan man ju.

Dagen idag sög mestadels, eget arbete konstant hela jävla dagen. Sjukt tråkigt. Fick iof en del gjort men inte allt jag önskade. Varför har jag ett jävla projektarbete? Kan man inte få slippa? >< Mitt suger för att jag i slutet blev totalt ointresserad, fanns massa annat som var mer intressant ju. Just nu är det ämnet dock oerhört kyligt. Men får se hur det blir imorgon efter jag varit hos rehab. Hoppas han kan hjälpa mig så jag kan böja knät fullt för fan. Jag är invalid! Imorgon lär ju bli ännu tråkigare dag dock, jag vill bara bort nu. Kidnappa mig till Mallorca eller liknande tack.

Däremot blev livet en aning roligare när Tagg i Tassen drog ut på nya äventyr (: idag styrdes det mot DeadMines. sakta men säkert plöjde vi oss igenom hela instansen och fick nästan hela två levels :) Sånt gillar vi!
 
  Här står vi laddade och klara utanför DeadMines !  och efteråt


Nu blir det nog att börja skriva lite på naturen och sedan lägga mig och läsa lite Eng C bok. Kan behövas som sagt.
Jag har inget annat val nu än att börja tänka på mig själv och se mina möjligheter. Sluta upp och gör det så svårt för mig.

This time I'm gonna be strong. This time I've gotta move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0