13 maj 2oo9

Blä nej det blir inget långt inlägg.. (säger jag nu ja)

Egentligen vill jag bara gå och lägga mig men så blev jag så sjukt irriterad på en grej som måste skriva av något för att låta bli att störa mig. Man gör inte så mot sin "bästa vän"!! Men fine det är ju lååångt ifrån mitt problem. Funnits en hel del annan skit idag som fått mitt humör att gå i taket. Irriterande att behöva gå runt och störa sig på så mycket. Ska försöka fokusera på annat. Skönt är det dock med massa onödiga lektioner men vetskapen om att man har gjort allt och kan känna sig färdigt med allt utom en enda jävla sak. Jag ska ta tag i den så fort jag orkar och känner mig pepp, men ointressant ämne gör mig fruktansvärt opepp. Sen blir jag så fruktansvärt irriterad på folk som tror dem tar sååå snygga foton för de har läst fotografisk bild A och vet hur man ändrar Iso-värdet och de tror de sminkar sig sååå bra så att de blänker skiten ur hela top model. Snälla gå och dö.  

Måndag till tisdag och tisdag till onsdag har spenderats med älsklingen och sovit hos honom, underbart bra. Vi har våra upp och ner stunder, men till skillnad från andra är vi bäst på att lösa dem och sudda ut alla motgångar som vi möter. Du är för bra för att vara sann. Jag ska försöka fokuser alla mina tankar till dig nu och glömma allt irriterande och sova. Så jobbigt bara att behöva sova utan dig. Jag älskar dig <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0