14 maj 2oo9

Tröttelitrötttrött..

Idag var det totalt meningslöst att vara i skolan. Gick hem och pysslade om min älskling som inte mådde så bra. Satt bredvid honom och klappade honom på huvudet och pysslade om honom. Var sådär duktig för jag vet hur det känns att ha migrän, blötte handduk och la på hans panna och lagade mat och hämtade vatten och var allmänt duktig hemmafru (: Han mådde bättre efter några timmar och då hade jag fått sova ikapp de timmar jag låg vaken inatt. Så idag har vi väl mest legat i sängen och tagit det lugnt. Imorgon bär det av till Göteborg för att spela Junior Masters och jag har tappat bort mina spelshorts. Men som tur är har jag ett ess i rockärmen, men de finns ju de som kommer klaga på längden men vad gör det om 100 år? (: Men vi åker ändå hyfsat tidigt så det känns som sängen börjar kalla. Taggar för att komma till final så jag får vara med i stora finalen i juni ^^

Updates efter helgen :] Bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0