31 maj 2oo9

Då har man vart ute och spelat fotboll i över 1 ½ timme med älskling och bowlare. Fan va gött det var att få komma ut i det underbara vädret och röra på fettet. Fan bal på onsdag och klänningen är fan tight som det är. Vill inte att fettet ska välla över på ryggen som man sett på andra hur det gjort, usch! Ont i tassarna har man lite nu också.

Igår var vi inne i Jkpg och kollade Rix FM festivalen, satan så mycke folk, mest fjortisar. Usch. Va trevligt att umgås med Tobbe iallafall och lyssna på en del bra musik. Dock höll jag på att få totaldamp på vägen hem då alla dessa fjortisar höll på.. fy faen säger jag bara. Tråkigt nog fick jag bara tokont i magen efter maten på sibylla, inte så värt. Igår fira vi också 20 månader <3 Dock kom jag på det idag men det är ju en annan femma.

Jag funderar på att dra en snabbis till skolan imorgon för att städa ur min låda men får se hur det blir med det brukar ju inte bli som jag planerar. Köpte för övrigt till och med en present till mor idag på mors dag. Hur bra är inte jag på en skala? Haha.

Nej nu blir det att duscha och gnosa med älsk lite och kanske äta en bit mat. Jag vill ha mer fint väder och bara ligga ute i solen och mysa! För övrigt är jag rätt så röd nu från igår och idag. Haha vacker räka så att säga.

Have it nice och håll tummarna för fint väder på onsdag och fredag för satan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0