9 maj 2oo9

Like the poison in her arm, like a wisper, she was gone, like when angels fall..

Jag minns inte vad jag gjorde igår. Är det bra eller dåligt? Vet att jag var jävligt trött när Älsk ringde för att säga godnatt, jag minns inte heller vad jag sa. Är det på grund av huvudvärken jag har eller är jag 80+ i hjärnan som facebook sa? Anyway minns inte mycket från igår, bara att jag drömde förbannat skumt. Tobbe din mor stod utanför vår ytterdörr på fiskaregatan med en häst som bara ville nafsas.. Ah ni behöver inte veta mer för logiken är som bortblåst. Dock var Sabine jävligt snygg i den blommiga skjortan och läppglanset kändes jävligt verkligt på insidan av läppen. Aja enough är enough.

Idag har jag faktiskt varit effektiv. När jag vakna var jag dock rätt seg men till slut kom jag igång och då börja jag med att hjälpa far min gunga granntantens bil, haha ja det låter lika knas som det var. Han hittade felet iallafall och lagade bilen. Efter det åkte jag och mor ner till speciella stunder och min balklänning väntade. Vi kom fram till att det inte behövdes några ändringar för Emma goes wild utan bh på balen. Så nu har jag 4-500 kronor till godo där, jag bara what? Gav henne en cd med bilder som jag tänkt ta max 100 spänn för men vill hon ha det så klagar jag inte. Klänningen är prrrrfect nu om vi bara fixar till kanten med tyll som sticks. Mannen som jag jämt glömmer namnet på sa att min klänning är den finaste i år, han säger nog så till alla. Men anyway jag är förbannat nöjd. Synd bara att en nyfiken person från skolan såg när jag provade klänningen, blä. Efteråt stack vi till Åhlens, B-young, Apoteket och hem igen. Väl hemma var jag duktig och städade mitt jävla rum. Rätt så rent nu, men fortfarande knappt någonstans att ha mina kläder, det suger.

Nu överväger jag dock att lägga mig och sova. Imorgon ska jag nog plugga. För övrigt vann min älskling poängjakten idag och blev 10.000:- rikare :D Så duktig är han. Jag är jättestolt. Tänk så bra att vi har delad ekonomi 12,500kr på en månad är inte fel ;)

Neh godnatt på er nu, ska gå och lägga mig och drömma om att Tobbe ligger bredvid och håller om mig.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0