091002



Då var man hemma igen efter skola och träning..


Allt som fattas nu är en varm och skön dusch och andra kläder. Skoldagen gick segt och snabbt om vartannat. Vissa saker var hur intressant som helst andra mindre intressant. Fick skjuts hem sen av Jenny och Thess som släppte av mig vid bowlinghallen. Tränade i lite mer än en timma och fick fram klarheter efter klarheter. Skönt när träningen väl ger något. När vi kom hem käkade vi mat och nu har jag hamnat här, i mitt kalla rum. Tyck synd om mig. Ikväll blir det katthemmet en sväng och sedan skitsnack med My och Sabine. Mycket trevligt. Vi har ju match imorgon men det är ju inte förrens 15.40, be there! Nu ska jag ställa mig i en dusch och sedan leka lite i Photoshop tror jag. Fan vad skoj det är när folk vill att jag ska fixa saker åt dem. Uppskattas verkligen.


Tjingeling så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0