091011



Helgen har vart helt underbar och magisk



Och alldeles alldeles för kort. All tid är förstås bättre än ingen alls men jag önskar verkligen att jag kunde få vara med dig mer, helst hela tiden. Efter ne helt magisk helg tillsammans med dig känner jag mig ensam, förbannat ensam, lite nere också. Att skiljas från dig är det värsta som finns, men när jag vet att du finns i mitt hjärta och jag i ditt blir jag varm inombords och det ledsna försvinner. När saknaden och ensamheten gör ont tänker jag dels tillbaka på alla våra fina minnen, dina vackra ord och vår framtid tillsammans. Denna helgen var guld värd och vi har haft det underbart, hoppas inte det dröjer allt för länge tills nästa gång. Men en sak är säker, det är värt att vänta på om jag måste. Det finns ingen som du, jag hoppas du förstår det



 Det är så här lycka känns  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0