Dags att bli som de stora bloggarna..


Its time for ..









Nightmare on Elm Street blir nyversion.

Vad i helvete?! Vart är världen på väg? Jag är seriöst upprörd när jag fick veta det här(genom Fokis blogg dessutom!!) Visst Michael Bay är en av världens bästa producenter och han har ju gjort en hel del nyversioner så jag tvivlar inte en sekund på att filmen är dålig. Följer de originalet på punkt och pricka så är filmen säkert awesome. MEN det kommer aldrig bli som originalet för jag tvivlar brutalt på att Jackie Earle Haley skulle spela Krueger bättre än Robert Englund. Ingen slår Robert Englund! Visst att Jackie spelat Rorschach men neej. Nejnejnej. Usch vet inte om jag klarar av att se filmen efter att ha sett trailern. Man våldtar inte mästerverk! Mästerverk förblir mästerverk! Ni får bara en länk till skittraielern



Länge leve Robert Englund !




Jag är på så dåligt humör just nu och det enda som gör mig glad är min pojkvän. Bara tanken gör mig varm inombords. Dessutom bara 8 dagar kvar tills vi får ses igen, underbart. Tobias är bäst på så många sätt. Han får mig glad när jag är ledsen, han pratar vett med mig, han har ökat min självkänsla något så sjukt under de här åren tillsammans. Visst alla har sina baksidor och vi har haft våra stunder, det spelar ingen roll när man tänker på hur vi har det nu. Jag älskar honom och han älskar mig ♥ 2 år och vidare ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0