Good morning sunshine ..



Pigg och glá pigg och glá ..


Snart iallafall. Var ju idag igen så fucking kallt när jag vaknade. Kommer inte överleva vintern i den här takten. Tyvärr var jag inte tillräckligt pigg imorse för att gå ner och se på Clans match mot Flax. Har ju haft ont i magen till och från i flera veckor nu så tänkte att jag hellre vilar till vår match istället för att stressa iväg på äventyr. BK Högland möter Qvinns vid 15.40 i Nässjö. Kom gärna och kika, det vore trevligt.

Igår när far och jag träna spela jag igenom alla klot jag har förutom två. Rival, Virtual, Full Swing, Racing Zone, Momentum, Smash Zone, Playmaker.. Det tog sin tid men hittade bra ställe i banan för alla klot att spela på. I princip så kvittar det vilken boll jag spelar med i Nässjö för alla funkade (iallafall igår) Sen kan det ju helt bero på vilken typ av dag det är, väder och allt, vilken profil och etc. Men men nog snackat om bowling nu blir det frukost.


Tjingeling så länge!



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär! Vad har du planerat in för idag ? :D

2009-10-03 @ 13:14:07
URL: http://haidis.se/
Postat av: Linnea

fin blogg!



kolla gärna min blogg där jag har massor med tips och annat kul!

2009-10-03 @ 15:39:04
URL: http://rightherenow.blogg.se/
Postat av: Mr.T

Äntligen lite roligt att läsa i din blogg iaf. Mer bowlingsnack åt folket :P haha! love!

2009-10-03 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0