Im soo happyy



För jag har världens bästa pojkvän för jag har världens bästa pojkväääään
♥♥♥


Och det har inte ni! Haha. Nej men ärligt talat så är han otroligt fin den människan. Oftast har man en tendens att bara gnälla/klaga på det som är negativt med sina respektive till sina vänner. Dumt, mycket dumt. Men så är det ju också många som tycker att man är uppblåst och kaxig om man bara skriver massa positivt. Men vi har det ju så här bra? Vi älskar ju verkligen varandra trots att vi inte träffats sedan den 14e juli.

Hur kan ni klara det då? blahablaha. För vi är så jävla bäst. Nej men seriöst för att vi verkligen vill och för att vi verkligen älskar varandra. Inte fan ger jag upp mitt bästa förhållande och världens bästa grabb för att vi bor 75 mil ifrån varandra en period. Visst vi har inte en aning om hur länge det kan bli eller hur snabbt det kan gå men vi tror ju på det här. Klart man saknar varandra fast det är mycket lättare att längta efter varann. Och det gör vi. Fast gud vet vad jag hade gjort om båda inte haft webcams, skönt att kunna se varann istället för att bara smsa eller ringa. Dock blir jag så varm inombords så fort jag hör hans röst skuttar hjärtat mitt extra mycket. Och det finns inget som förgyller min dag så mycket som när jag ser på honom i cam och jag ser hans underbara leende. Åh skulle kunna skriva i 1000 år om min fina man men just nu får det räcka faktiskt.

Jag ska drömma vidare om honom och längta massor tills nästa vecka. Nu är det bara 6 dagar kvar! Miwh. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0