Less



Kan man bli mer less på livet när man tvingar sig till att göra något i 4 timmar som är sjukt tråkigt?


Nej jag tror fan i mig inte det. Och på toppen av allt är jag hungrig nu också. Nu är jag iallafall halvklar med den förbannade uppgiften som ska vara inlämnad senast imorgon kl 18.00. Ja men det är ju lång tid. Jo men har hellre allt klart direkt än att dra ut på det. Hatar att ha saker som ligger och trycker. Så efter maten ska jag nog försöka iallafall börja med After effects delen. Hoppas jag har fattat rätt, haha annars blir det ju som det blir. Heh.

Nu ska jag gå ner och se vad det blir för mat och klippa ihop bilderna till en stor som är till för inlämning.

Tjingeling så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0